برای سفارش فوری عناوین در خواستی بدون ساختن پروفایل اینجا کلیک کنید

70,000 تومان

در زمانه ای که طعم یک ریسینگ واقعی از غذای پر از جلال و جبروت گیمرها رخت بسته است، سازندگان بازی های ریسینگ درسال ۲۰۱۴ غذای پر حجمی را برای  این جامعه  تداراک دیده اند. The Crew ،Project Cars  و … رقابت سختی را برای کسب موفقیتی بزرگ و عظیم دارند؛ از همه مهم تر آن ها باید به صرف رسیدن به موفقیتی شگرف، دل خیلی ها را با خود یگانه سازند. کمپانی پرطرفدار سونی نیز تشریفات بزرگی را طبق معمول برای طرفداران خود تدارک دیده و قصد ارائه چالشی بزرگ را برروی کنسول نسل هشتمی خود، یگانه کنسول مشرق زمین یعنی PS4، دارد. Drive Club  همان چالشی است که نگاه مارا نسبت به خود ربائیده و توجه مارا نسبت به خود جلب کرده است. آمیزش حس یک ریسینگ ناب آن هم با واقعیت، سیر تکاملی این بازی پس از نمایش های ضعیف اولیه خود و قدرتمند شدن آن به مرور زمان تا همین اندی پیش را متشکل می شود. استودیوی Evolution، سازنده بازی، نسبت به این بازی حس مسئولیت خاصی را دارد و انگار که می توان انتظار داشت، خاطرات سبز دوران MotorStorm  برای دارندگان کنسول های سونی زنده شود.

شاید PS4  داران در امسال، سال رویایی را در عرصه ریسینگ سپری کنند و این امر می تواند نوید آینده ای درخشان را برای سبک ریسینگ برروی PS4  بدهد؛ به طبع با تبدیل شدن DC  به یک فرنچایر، سرعت رخ دادن این امر بیشتر شده و این امر تسریع می یابد. نمایش DC   به حد معقولی، قابل قبول و زیبا بود و شاید تنها ایراد روا داشته نسبت به این بازی تا به اکنون را در انحصاری بودن آن دید که بسیار مبتدیانه و کوته فکرانه است ولی باید قبول کرد که عنوان های پر زرق وبرق در صورت تجربه شدن توسط عموم به عنوانی محبوب با تراکم بیشتر تبدیل می شود.

۲۰ فوریه سال ۲۰۱۳، DC  معرفی شد البته آن زمان هم چون فلز آهن عمل کرد و مرغوبیت طلا را نداشت ولی الان می توان تکامل این بازی را حس کرد و به آن ویژگی زریت را نسبت داد( امیدواریم که تقلبی نباشد) . در E3 همان سال استودیوی Evolution خبر از عنوانی رایگان برای اعضای PS Plus  را داد که البته محدودیت هایی را به صرف رایگان بودن شامل می شود؛ DC  پس از فعل و انفعالاتی توسط استودیوی سازنده تاخیر خورد و این امر موجب آزردگی برخی شد اما باید با منطق با این موضوع رفتار کرد و واکنش متقابل با کنش نشان داد؛ تاخیر دوحالت نزول و پیشرفت را شامل می شود، سونی هم لفظ نزول را در بازی های خود حرام می داند لذا پیشرفت DC  عامل اصلی و دلیل بزرگی برای این تاخیر نسبتا بی موقع بود( همه منتظر بودند که توی سرشان خورد) . سازندگان نیز طی سلسله صحبت هایی که برهه ای یک ساله از زمان را شامل می شد؛ تغییر بنیادی و داینامیک بازی را عامل این تاخیر دانستند. اگر قدرت کنترل عطش خود نسبت به این بازی را ندارید باید گفت که نسخه بتای بازی در طی ماه گذشته و این ماه عرضه و فرآیند  عرضه آن تکمیل می شود، پس ثانیه ای را از دست ندهید.

 

نظر خود را در مورد این محصول با دیگران به اشتراک بگذارید